Blogger Backgrounds

Monday, March 14, 2011

~rindu setengah mati~

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

sya rindu awak..btol2...mungkin bibir sya sentiasa ucapkan kata perpisahan..tp bkn hati sya awak....
sya syg kat awak sepenuh hati sya...terlalu bnyk kengan yang kte cipta ber2...n then sya terpikir kata2 sum1 kat sya...mula2 sya rse klkr ngan pe yang dia ckp...rse xpuas hati ngan pendapat dia..but akhirnya sya akui..btol kata dia...kenangan walupon pahit sebenarnya ianya indah..sangat manis jika dikenang....i miss u a lot dear...sya sedar banyak salah sya kat awak..n banyak juga kata maaf yang sya ucapkan..tetapi sentiasa sja awak terluka ngan perbuatan sya...sentiasa sja awak mkn hati ngan sya...sya bersyukur sgt dpt awak dlm hidup sya...rmai org yang ckp sya x bersyukur..x mgharai kehadiran awak...sya sedih awak...terlalu kejam ker sya tok awal..terlalu tak layak ke sya tok awak...sya berharap sgt awak..klu btol lah sya hnya lah derita tok awak..sya izinkan awak pergi...sya ckp btol..bkn sya x syg...tp cukup lah awak berkorban tok sya...sya syg awak..klu dgn pergi nya sya mmpu wat awak bahagia..sya akn lakukan..sbb tu sja yang sya mmpu wat tok awak.....(..endless love ..)

0 comments: